Eind goed, al goed.

18 juni 2010 - Knokke-Heist, België

We zijn goed thuis geraakt, dat wilden we jullie nog laten weten.

De ontelbare ervaringen zijn nog aan het bezinken, of we worden alweer blootgesteld aan heel wat nieuwe uitdagingen. We hoeven niet meer te beslissen over het al dan niet bezoeken van een historisch museum, de bustijden interesseren ons momenteel niet, en een slaapplek voor morgen hebben we ook al. Maar als we net iets verder gaan kijken dan onze neus lang is, dan moeten we wel op zoek naar een eigen woonst, moet er ook na het reddersseizoen nog geld in 't laatje komen en moeten we nog heel onze inboedel (lees: kartonnen dozen waar voor vertrek geen tijd meer was om etiketten op te kleven) reorganiseren.

Dit houdt in dat we elke dag weer nieuwe ontdekkingen doen, van een leuk t-shirtje in de kleerkast tot een zalige fluffy spons voor onder de douche. De speculoospasta smaakt verrukkelijk en de Belgische chocolade doet ons hartje smelten. Worst met bloemkool en patat is een luxemaaltijd en ons eigen bed nodigt niet meteen uit om vroeg op te staan.

Maar we doen ons best. We zijn allebei al aan het solliciteren, we doorworstelen de immoblaadjes en brengen weer wat regelmaat in ons bioritme. En omdat Ilse zo heeft genoten van het bloggen, gaat ze er mee door op http://ilseblogtverder.blogspot.com/. Want ook het dagdagelijkse leven kan soms gaan lijken op een Aventura Loca.

Bedankt aan al diegenen die ons hebben gevolgd! Een presentatie van onze reis met verhalen van achter de schermen is in de maak. We contacteren jullie zo vlug mogelijk.

Heel veel groeten en knuffels,